awsåmMMm

nU ÄEr de singstar schalger va de förut nu är de rockbandit eller vafan de heter.
Vi öär hos markus och ja kom å tämka på dig lilla viktor!! hur fasen har du de där på lumpan?
Äh ja har inget vettigt. att sähga. bara torkar gamla rumpor jhela dagarna så det finns typ inget. jo en gubbbe här om dan börja pltösligt skrika typ " halååååååå!! hjälp miog tack. här sitter jag på västkusten inlåst i ett förråd. kan nån släppa ut mig?"  han är go han. döv som en jäfla höna bara. jag skriker så in i helvete å ändå hör han " jag ska sära på benen" nä'r ja frågar om han vill ha kaffe. nä vilket skitsnack. vi eockarpå här. och sköld, hoppas vi ses snart!
peacee och kom ihåg hellre en back i hallen 'n ett hack i ballen

/flygande holländarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0