i wish you could wait to tell me in the morning

ikväll var konstig men jag fick en egen låt, den lät såhär; Doooooompaa tjalalalalala dooompa tjalalala!  i en tima, de va värt. dansa på en balk. chilla hos sq, kolla utspringet och chilla runt asniccccccccce iaf bästa var när vi skulle gå hem och jag och älsklign chilla run t iregnet och sjöng cold war kids. pujss. hej.

dompiz

först så försov jag mig jättemycket till champangefrukosten och då chilladej ag galet för min älskling var jättevarm och jag låg o höll om henne aslänge på morgonen det varså jääävla fosft!!! sen gick jag rtill skolan o de va kyligt så jha tänkte jagh ar mössan på mig ;PppPpp sen hade jag mössan o kostynm o sånt så chila ja galet i skolan men vaktfan tog alla mian öl o sånt :(U(((( fett ledsen gubbe ........ ba tja ? ta min öl? ok?
nej. blev ledsen tja, men de va lugnt för sen gick vi till kortegen o då drak ja massa öl och då blev de bra igen för ja drack massa öl o blev jättefll :D:D:D:::D:D:DDDD så blev jag inte det ,PPpppPP fast de blev jag!! lololo sen åkte vi bilkortege typ chilla på dne dansa asmycket värslta leran på den för ingen hade tvättat . fet segt så hela mina kostym blev asdålig o jäte smutsig de tyckte inte ja v bra. sen  va vi hos clas ochilla me hans ascoola slätkingar o drack jättegod bål och åt MJUKOST+SKINka+TUNBRÖD = SANT! det var assoft . för den var jättegod hans syrra gjorde den! vi va där fett länge o myste o drack öl. sen åkte vi till amanda de va fan tråkigast. typ segt som fan kärringar som sov var man än gick:S:S:S:S jag fatta ingenting........ sen gick vi till jesper då blev de lite roligaer!!! då kom min älklsing och sq ohc anna fast sq oc h anna gick sen! anna v fett förbanand på sin mobil den hade typ fuckat henne over ett räcke och lite längre än så fan!! jävlar vad arg dom var på varan, mobvilen o anna asså!! sen gick vi till skeppis od rak öl på vägen o sjöng die mauer de va najs som fan. sen va vi där o dansa på borden aslänge o träffa sasbra väner. hoppas ni läser alt goda vänner jag äslakr er alla fast ni är fula och äkliga !! <3333333333333333333333333
så gjorde jag inte ;PPÅPppPP


ses på lan <33 / rickartttttttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0